دانلود نمونه سوالات پیام نور تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور تمامی رشته ها
نوک مدادم به ته رسیده و دیوار اتاقم دیگر جایی برای شمردن روزهای بی تو بودن ندارد.یوسف زهرا نمیخواهی بیایی ؟؟؟ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

آرزوهای خیال

 

دوست دارم ابر باشم                        روی دریاها بگویم

دوست دارم بذر باشم                      در دل زمین بخوابم

دوست دارم سنگ باشم                   شیشه ای را بشکنم

دوست دارم برگ باشم                   روی شاخه ای نشینم

دوست دارم داس باشم                   گندمان را بِدَرَم

دوست دارم یاس باشم                   در دل نسیم بمانم

دوست دارم گرگ باشم                  ماه را صدا زنم

دوست دارم تُنگ باشم                   در دلم ماهی کنم

دوست دارم باد باشم                    توی نخلستان برقصم

دوست دارم شاد باشم                  پاک و بی کینه باشم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود نمونه سوال پیام نور مداحی مقاله نرم افزار اندروید,
[ جمعه 6 بهمن 1391 ] [ 1:10 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
  • نور زهرا
  • بیا 2 اینجا